سلام عزیزم خوبید؟ حالتون چطوره؟
مسدود شدین؟ گفتم نیستید انگار!
عزیزم شما میدونی ثبت احوال لیلین رو میزاره یا ک میزاره لیلیان؟
عزیزم زودتر ببر ک اکه خدای نکرده اتفاقی بیفته بچه مریض اینا نباشه البته من واسه دخترم دیروز زدم ک شکر خدا خیلی راحت بود واسش
اسمش ليلينه؟ چه ناز
تایم خودش ببر
بهداشت گف بین هر واکسن باید دوماه فاصله باشه برای همین یکسالگی و ۱۸ ماهگی رو سر تایم خودش میزنن چون بیشتر از یکماه فاصلس
منم یک سالگیشو دیر زدم گفتن هجده ماهگی رو سر تایم بیار ربطی ب یکسالگی نداره
من شش ماهگی رو یک ماه دیر زدم میخاستم یکسالگی رو دیر بزنم قبول نکرد بهداشت گفت فرق دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.