۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبید؟ حالتون چطوره؟
مسدود شدین؟ گفتم نیستید انگار!

عزیزم شما میدونی ثبت احوال لیلین رو میزاره یا ک میزاره لیلیان؟

عزیزم زودتر ببر ک اکه خدای نکرده اتفاقی بیفته بچه مریض اینا نباشه البته من واسه دخترم دیروز زدم ک شکر خدا خیلی راحت بود واسش

اسمش ليلينه؟ چه ناز

تایم خودش ببر

بهداشت گف بین هر واکسن باید دوماه فاصله باشه برای همین یکسالگی و ۱۸ ماهگی رو سر تایم خودش میزنن چون بیشتر از یکماه فاصلس

منم یک سالگیشو دیر زدم گفتن هجده ماهگی رو سر تایم بیار ربطی ب یکسالگی نداره

من شش ماهگی رو یک ماه دیر زدم میخاستم یک‌سالگی رو دیر بزنم قبول نکرد بهداشت گفت فرق دارن

سوال های مرتبط