من سوییزی میرفتم خیلی پولکیه☹️🥴
من دکترای زیادی رفتم سبزوار
و از همشون بهتر مونا جعفریان هست
مهر دوست .
خیلی عالیه.من دکتر خصوصیم بود برای زایمان واقعا عااااالی بود
من پیش سوییزی میرم
من افتخار یزدی میرم
نیک انجام
دکتر من تو ماه اخر نیک انجام بود..فوق العاده دکتر خوبی هستن خیلی با اخلاق و با معرفت...من ماه اخر بارداری بخاطر شرایط جنگ اومدم شهرستان...شرایط ام خیلی سخت بود ولی واقعا خیلی خوب همه چی کنترل کردن بچه ها تا 36تمام موندن و بدون دستگارفتن هم دنیا اومدن
من پیش یزدی پز میرم راضی ام
سوییزی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.