۵ پاسخ

سلام دیروز پسرم واکسن دوماهکی رو زده طببعیه هنوز تب داره ؟خسته شدم ازین همه استرس

نه برعکس 2 ماهگی از همش بدتره
18 ماهگی هیچیش نمیشه همونجا فقط گریه میکنه. نب و درد و اینام نداره

امید خدا میگذره من مال پسرم دوماه
و دختر کوچکم ۱۸ماهش زدم
اما برا دخترم سخت خودم‌ ۶یا۷ ماه باردار بودم هوا گرم بود خیلی
خوزستان برج ۵ بود از سانش تب داشت و درد برقها رفتن دخترم سوخت از گرمی

فقط باید تب و درد رو با استامینوفن کنترل کنی
هر دوش درد داره بچه

ای جانم چه خوب که همسنو سالن ..
ایشالا که واکسن هاشون براشون سبک باشه

سوال های مرتبط