سلام دیروز پسرم واکسن دوماهکی رو زده طببعیه هنوز تب داره ؟خسته شدم ازین همه استرس
نه برعکس 2 ماهگی از همش بدتره
18 ماهگی هیچیش نمیشه همونجا فقط گریه میکنه. نب و درد و اینام نداره
امید خدا میگذره من مال پسرم دوماه
و دختر کوچکم ۱۸ماهش زدم
اما برا دخترم سخت خودم ۶یا۷ ماه باردار بودم هوا گرم بود خیلی
خوزستان برج ۵ بود از سانش تب داشت و درد برقها رفتن دخترم سوخت از گرمی
فقط باید تب و درد رو با استامینوفن کنترل کنی
هر دوش درد داره بچه
ای جانم چه خوب که همسنو سالن ..
ایشالا که واکسن هاشون براشون سبک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.