۱۱ پاسخ

منم خیلی وقته از غذای سفره میدم
کم نمک میکنم و بدون فلفل درست میکنم

منم خیلی وقته بهش میدم چون غذای خودشو نمیخوره

بهش بده من الان میدم ولی کم ادویه باشه

منم ادویه کم میزنم ب نمک خیلی کم بهش میدم چیکارکنیم اخه 🥺

بده بخوره عزیزم من از۶ماهگیه دارم غذای سفره میدم گلم از۳ماهگی یواش یواش بازنگشت میزدم دورلبش مزه مزه میکردیم از۶دادم بهش نگران نشوبده بخوره

غذای سفره بدون ادویه و کم نمک درست کن

پسر من از ۶ ماه.غذای سفره خورد

چون بهش دادی مزه کرده

دختر منم همینه الان ک سرما خورده هچی نمیخوره

اوووویی
دختر منم همینه
ولی گاهی بهش میدم
از سوپ واین چیزا دیگه نمیخوره

حسینم هنینه😮‍💨

سوال های مرتبط