من از اول غذا سفره میدم
میتونی دیگه غذای سفره بدی، بزار بخوره
منم خیلی وقته غذا سفره میدم
دکتر دختر من گفت تا ۱۰ ماهگی غذاجدا بدش بعدش دیگه میتونی بهش غذای سفره بدی احتمال اینکه یبوست بشن خیلی زیاده اینجوری نمک هم بداشون خوب نیست
منم دیگه اعصابم نمیکشه جدا درست کنم از غذای خودمو میدم فقط نمک آخر میزنم مال دختر مو برمیدارم
عزیزم مثلا سعی کن براش همون محتویات توی قابلمه جدا با اب بیشتر بپزی و کره بزنی که هم راحت بخوره هم یوبس نشه
مثلا عدس پلو لوبیا پلو
ابگوشت ماکارونی
زرشک پلو
اینا رو همشونو میتونی بدی فقط براش جداگونه بدون ادویه و نمک کم بزن هیچ اشکالی نداره من گاهی ب دخترم اینجوری غذا میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.