۶ پاسخ

بیشتر باغذا سیر میکنم تا شیر

ابتامیل میدادم اصلا وزن‌دهی نداشت ماهی ب زور ی کیلو میشد دیگه ابتامیل3گیرم نیومد نان دادم عالی

ما که از اپتامیل وزن دهی ندیدیم من نان میدم بهتره قبلش ۶ ماه اپتامیل داده بودم بیومیل پلاس خیلی بهش نساخت

کالری همه شیرخشک ها تقرییا مثل هم

بیومیل بهتره

بیومیل پلاس میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی