تا لحظه آخر امکان چرخیدن هست😅
منم بریچ بود
خداروشکر عزیزم
وزنش چقدر بود؟
چند هفته ای دقیق
واسه من بریچ بود 38هفته چرخید
احتمال زیاد برمیگرده.. تا39هفته احتمال چرخش هست
حرکتاش بیشتر واسه شما کجاست من نزدیک پهلوهام حس میکنم بیشتر سمت راست
واسه منم انومالی و 32هفته بریچ بود خداکنه تا اخر بریچ بمونه 🤣🤣البته نمونه ام سز اختیاری میکنم از طبیعی بشدت وحشت دارم
مبارکه 😅
اگه میخواایی نچرخه زیاد فعالیت نکن ازمنم بریچ دیگه نچرخید ولی خیلیا دیدمروزای اخر چرخیده بودن من که سزاربن شدم خطر ازبیخ گوشم رد شد😍😍😍😍
عه بسلامتی بریچ باشه نامه سرزیان میدن؟؟ آنومالی رفتی بریچ بود؟
عزیزم قشنگ درک میکنم حس وحالتو،من موقع بچہ اولم وقتے اصرار میکردم بہ دکترم بابت سزارین قبول نمیکرد گف شانس بیارے این سرے ھم اگہ بریچ بود سز میکنم وگرنہ طبیعے،لحظہ اے کہ سونو گرف و بازم بریچ بود چہ دادے زدم از خوشحالے ۔و خداروشکر میکنم الان بابت این حداقل دغدغہ ندارم
چرا چی میخواد بشه مگه
توروخدا بگو حرکاتشو بیشتر کجا حس میکردی منم حس میکنم دوروزه بریچ شده
بریچ یعنی چی
منم بریج بود ولی الان سفال شد🥲
خو حالا ذوق جلو جلو نکن تو نمیدونی ما ایرانی ها ذوق جلو جلو بهمون نمیاد😂😂
خوشبحالت😂 مبارکه
از اولش بریچ بود یا حالا شده؟
انشالله روزی من
😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.