کشک و بادمجان تو شیردهی مضرع ؟؟؟

۴ پاسخ

من ک میخورم

ب شدت نفاخه

بادمجونش نفخ داره که نعنا داغ هم توی کشک بادمجان هست
ولی کشک باعث افزایش شیر میشه

فک کنم بادمجان نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان مهلا و مهدیار مامان مهلا و مهدیار ۳ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان سه تا دختر گل مامان سه تا دختر گل ۱۵ ماهگی