۶ پاسخ

نخههه
نخور

بادمجون تا مدتها نمیشه خورد

من کلی خوردم توش نعنا بریز بعدشم عرق نعنا بخور

بادمجون که خیلی نفخ و دل‌درد میاره

هم کشک هم بادمجون جفتشون نفخ دارن

بادمجون نفخ زیادی داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان مهلا و مهدیار مامان مهلا و مهدیار ۳ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی