بادمجان میشه خورد الان تو شیردهی

۷ پاسخ

نفخ داره ها مراقب باش

نفخ داره نخوری بهتره اذیت میشه گناه داره

من نخوردم ولی خیلی نفخ داره

من میخوردم مشکلی ایجاد نشد
یبار تست کن اگه بچت نفخ نکرد ، گریه نکرد ینی میتونی بخوری

همه چی بخور بخوای بگی چی بخورم چی نخورم از جوون میشی

نفخ داره بچت شاید اذیت بشه

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان مهلا و مهدیار مامان مهلا و مهدیار ۳ ماهگی
مامان محمد آراد مامان محمد آراد ۴ ماهگی
مامان حلما و آرین💙🩷 مامان حلما و آرین💙🩷 ۲ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی