نفخ داره ها مراقب باش
نفخ داره نخوری بهتره اذیت میشه گناه داره
من نخوردم ولی خیلی نفخ داره
من میخوردم مشکلی ایجاد نشد
یبار تست کن اگه بچت نفخ نکرد ، گریه نکرد ینی میتونی بخوری
همه چی بخور بخوای بگی چی بخورم چی نخورم از جوون میشی
نفخ داره بچت شاید اذیت بشه
من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.