خربزه تو شیردهی میشه خورد

۴ پاسخ

گرمه نفخم داره من ک دخترم صورتش پر دونه میشد
الرژی زاهم هست
در کل کم بخور

من بعد چهل کم کم شروع کردم

بله شيرو زياد ميكنه

اره ولی کم بخور نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۲ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۲ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان زهراو حسین مامان زهراو حسین ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی