تو شیردهی انگور و خربزه مجازه؟؟

۴ پاسخ

انگورخیلی خوبه شیر راهم شیرین میکنه برایم شدن رحم هم خیلی خوبه وزن دهی بچه راهم تقویت میکنه

من همه چی میخورم

من الان خوردم 😢☹️

من که میخورم🤗 عاشق خربزه ام

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان زهراو حسین مامان زهراو حسین ۱۵ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان ضُحیٰ🩷 مامان ضُحیٰ🩷 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان علی مامان علی ۸ ماهگی