۱۳ پاسخ

واسه چی ببریم ؟؟؟

من براش زعفرون از محصول خودمون بردم🙂
با یه شیشه ترشی گوجه ک خودمون درست کردیم اونم گوجش از محصول خودمون بود

نههه انشالله بعد زایمان

من بعد سزارین شیرینی بردم

نه قراره روز آخر 15 تومن شیرینی بگیره دیگه کافیشه

من هر سری میرم مطب 10 تومن پیادم میکنه کادو پیش کشش😅😅😅😅

من قراره خداتومن زیرمیزی بدم 🤦🏼‍♀️

قشنگیش بعد زایمانه

آره عزیزم منم انشاالله زایمان کنم براش گل وشیرینی میبرم

منم خیلی دوست دارم برم و از دکترم تشکر کنم ولی خیلی ازش دورم🫤هر جاهست انشالله تنش سلامت باشه دعای خیرم همراهشه همیشه

من
تااینجا خیلی ازش راضی بودم
انشالله بعد زایمان گل میبرم براش

من گل نرگس بردم

من گل و شیرینی بردم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری