۵ پاسخ

من دیروز زدم واکسنو بچم شیر نخورد نصف روز رو
فقط استامینوفن رو سر موقع بده دردش اروم شه و تب نکنه
طبیعیه نگران نشو

اره عزیزم

بچها فرق دارن باهم پسرمن روز سوم اوکی شد

ارع درد داره نمیتونه بخوره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی