۷ پاسخ

عجله نکن هرچی دیرتر بهتر

دخترمن همین هست تعداد دندوناش به دکتر گفتم گفت اشکالی ندارد بعضی بچه ها از پانزده ماهگی تازه دندون درمیارند

دختر من هنوز ۲تا بالا داره ۲تا پایین🫠😐
نمیدونم چرا درنمیاد بقیش

دختر منم الان تازه داره هشتمین رو درمیاره

دخترمن الان ۱۶دندون داره بعضی بچه هازوددرمیارن بعضیادیر

میخوای ببر دکترش اگر لازم باشه بهش مکمل میده راحت‌تر و زودتر در بیاره

پسر منم همین قدر دندون داره هشت تا

سوال های مرتبط