۲ پاسخ

سریع بهش بده بخوره
ولی تو بیمارستان پرستارا گفتن تا یک ساعت تو دمای اتاق

زیاد ددرست نکن ک بمونه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی