۶ پاسخ

فقط درد داشت دستم سه روز
همین

من فقد دستم سنگین شده بود تا دو سه روز

من سال گذشته زدم بعد زدن آمپول کزاز باید اومدنی کمپرس سرد یا گرم بزاری دورش روغن سیاه بزنی که باد نکنه کمی بدنت سنگین میشه مخصوصا دستت بعد زدن حتما اومدی خونه استامینوفن بخور

سلام عزیزم علائمی نداره
من فقط دستم تا یک هفته خیلی درد میکرد و کبود شده بود

سلام سردرد شدیذ

سلام گروه داریم برای مامان های باردار میاید

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی