نزدم کلا
چیزیم نبود فقد دوسه روز دست درد بدی داشتم تا یا هفته بیشترم جاش سفت سفت بود
ب منم گفتن بزنم،ضرری برابچه نداره این واکسن؟
هیچی اندازه نصف روز یکمی دستم درد میکرد
هیچ حسی نداشت ؛کمپرس سرد و گرم هم نیازم نشد.
فقط درد دست. 😩
من هیچی
هیچی ن درد داشتم ن ورم
به من گفتن فقط درد دست ولی من تبم کردم شبش هفته پیش زدم تا ۳روزم دست درد داشتم
سلام علائمی نداره فقط ورم دستت و دردش
دست درد😐من دو روز پیش زدم تا وسطای روز خوب بودم شب ک شد دستم درد گرف هنوزم درد داره اون دستی ک واکسن زدم
سلام هیچی دستم فقط تا دو روز درد میکرد یکم هم گیج بودم
دستم درد کرد بعدش فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.