۱۳ پاسخ

نزدم کلا

چیزیم نبود فقد دوسه روز دست درد بدی داشتم تا یا هفته بیشترم جاش سفت سفت بود

ب منم گفتن بزنم،ضرری برابچه نداره این واکسن؟

هیچی اندازه نصف روز یکمی دستم درد میکرد

هیچ حسی نداشت ؛کمپرس سرد و گرم هم نیازم نشد.

فقط درد دست. 😩

من هیچی

هیچی ن درد داشتم ن ورم

به من گفتن فقط درد دست ولی من تبم کردم شبش هفته پیش زدم تا ۳روزم دست درد داشتم

سلام علائمی نداره فقط ورم دستت و دردش

دست درد😐من دو روز پیش زدم تا وسطای روز خوب بودم شب ک شد دستم درد گرف هنوزم درد داره اون دستی ک واکسن زدم

سلام هیچی دستم فقط تا دو روز درد میکرد یکم هم گیج بودم

دستم درد کرد بعدش فقط

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی