مامانا چرا توی سونو وزن سرویکس نزده🙁
تاره یادم اومد

۹ پاسخ

منم دکترم میخواست برام سونو وزن بنویسه بهش گفتم سنو طول سرویکس هم بنویس گفت براچی گفتم یکم فعالیتم زیاده نگرانم گفت هیچی نیس الان دیگه طول سرویکس مهم نیس

رحمیه فکر کنم

من هر چه به دکترم گفتم طول سرویکس برام بنویس گفت دیگه نیاز نیست هفته ات بالاس

باید سنو داخلی بشی اونو

باید پزشکت درخواست بده

من دیروز رفتم سونو برا چسبندگی
گفتم طول سرویکسم میشه بگیرید؟
گفت اگر بخوای باید خیلیییی اب بخوری با مثانه پر بری
ولی اینجور که از حرفش فهمیدم دیگه نمیگیرن طول سرویکسو تو هفته های بالاتر!

چون چک نشده

خوب اگر خودت نگی ک چک نمیشه

دقیقا منم الان میخواستم تاپیک بزنم بپرسم
منم امروز سونو بودم نه سرویکس نه تاریخ زایمان برام نزده😕

سوال های مرتبط

مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۳ ماهگی
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی