😬👣خیلی خیلی مریض شدما هیچ کس سرماخوردگی ندارع معلوم نی از کجا گرفتم

۵ پاسخ

منم این طوری بودم تازه ده روزه خوب شدم باز احساس میکنم گلوم درد داره دیگه تو خونه هم ماسک میزنم

منم هفته پیش مریض شدم سرفه های وحشتناک میکردم بسختی آب نمک غرغره میکردم چای وعسل میخوردم وبخورسرد تواتاق گذاشتم الان کمی بهترم

من رفتم سرم زدم بهتر شدم یک روز دو روز
بعد دوباره شروع شد 🥲

منم یک هفته است مریضم

انشالله بهتر شی

سوال های مرتبط