۹ پاسخ

دختر منم همینه

من ۷,سالم بود ۱۵کیلو بودم 😄

عزیزدلم بنظرمن به خودت استرس وارده نکنه بچه توتقویت کن وزنش میره بالاببین چی دوست داره براش بگیرنکه خوراکی بخری هاا مثل میوه چی دوست داره باغذاچی دوست داره ایناروبهش بده ازهمه چیزم بهتربنظرمن

سه ساله خوبه وزنش دیگه دختر من نزدیک ۴ سالشه تقریبا ۱۴ کیلوئه

شاید لاغر بودنش ارثیه

دختر منم همینقدر هس وزنش

سه ساله خوبه دیگه

میان وعده هاشو زیاد کن .تخم مرغ آبپز سیب زمینی آبپز ..چیزای تپل کننده بهش بده میان وعده

ببین دکتر بردی؟شاید اندامش تو چشم شما خیلی لاغر باشه من نمی‌دونم وزن استاندارد بچه ۳ ساله چقدره ولی پسر دایی من انگار که چوب خشک بود فقط استخوان زنداییم بردش دکتر،دکتر گفته بود وزنش کاملا رو نموداره حتی یکی دو کیلو هم بیشتره بنظرم بچه رو ببر متخصص ببین اون نظرش چیه اگه کم وزن باشه تقویتی و اینا میده بهش درست میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته دوازدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری