برفک دهانه قطره نیستامین بگیر اونجاهایی ک اینطوری یکی دوقطره بریز روش بذار بمونه بعدش بهش شیرنده تااثرکنه
برفک زده نیستاتین بده
چیزای داغ میخوری یا شیر خشک زیاد داغ میدی
عزیزم برفک دهان هس
باید قطره نیستاتین بخری هر ۸ساعت ۲۱ قطره بریزی داخل دهنش
شایدبرفک زده .شیر راحت میخوره؟ میگیره ؟
دختر منم اینطور شده بود برفک دهان بود ببر دکتر
به پرنسا قطره نیستاتین داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.