عالی خداروشور
ولی خیلی بخودت برس
چون وزنی که سونو میده خطاش زباده
اون موقع که من باردار بودم هر دفعه میرفتم سونو چه دکتر رادیولوژی چه دکتر خودم همششش میگفتن چیکار میکنی وزنش خیلی بالاس و فلان
پرخوری نکن
با حساب اونا دختر من باید ۴ کیلو بدنیا می اومد
اما ۳۸ هفته ۵ روز سز کردم
دخترم با وزن ۳/۳۰۰ بدنیا اومد
فرنی ،حلیم ،آبگوشت ،مغزیجات زیاد بخور وزن میده به بچه
خیلیم عالیه
ببين من ٤ روزه زايمان كردم
٣٧ هفته كامل بودم
تو اخرين سونو بهم گفتن ٣١٠٠
دخترم بدنيا اومد ٢٦٣٥
وزن سونو دقيق نيست
من 35هفته 5روز 2800 بود بچه اولم
من ۳۵ هفته کامل ۲۲۵۰ بودم دکتر گفت خوبه😍
خداروشکر عزیزم خیلی هم عالی دیدی همش استرس داشتی
خیلی خوبه🥹🥹🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.