۷ پاسخ

اره عالیه

خوبه نرماله من ۳۵ هفته ۲ روز زایمان کردم بچه اولم رو وزنش ۲۵۰۰ بود که گفتن نرمال ترین وزنه نه بالا نه پایین خوبه

خدارو شکر خوبه عزیزم من چند روز پیش رفتم ۲۳۰۰بود 🥲

منم امروز دادم ۳۴ هفته و دوروز وزنش۲۳۰۰ بود گفت خوبه

اره گلم خوبه نرمال میره بالا تا زایمان میشه 3100ایقدرا

اره ماشاالله

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته چهلم بارداری
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد