۵ پاسخ

آبگوشت -مغزیجات هم بادوم خیلی خوبه-کباب و بستنی-و‌حلیم عالیه برا وزن دهی

کباب هم خیلی خوبه بخوری .

اره عزیزم بستنی شیری بخور معجونش هم خوبه . انار هم بخور زردی نگیره . دختر خاله من این کارارو کرد راضی بود

خیلی خوبه

اره عزیزم خوبه یکم بستنی بخور بزار وزن بره بالاتر

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی