۱۲ پاسخ

اکثرا نی نی ها کَلشون این شکلیه
مخصوصا ک مو نداشته باشن
بیشتر ب چشم میاد
خدای نکرده مشکلی باشه که دکتر موقع چکاپ میگفت.
نی نی کلا این مدلی هستن نگران نباشید .

نرمال عزیزم

چه شكليه؟ طبيعيه كه.
نگران نباش الان مخچه نرمه و در اصطلاح بازه. كم كم سر نوزاد شكل ميگيره و درست ميشه

آره عزیزم نوزاده دیگ نگران نباش

برا منم همینجوره😐

پسر منم همینه با اینکه به هر دو طرف میزارم

طبیعی زایمان کردی ؟

عزیزم زیر سرش رو یه چیز سفت بزار کم کم میاره داخل

بله ک درست میشه

عموم پرستار من یه بار به عموم سر بچه ام رو نشون دادم گفتم چرا اینطوریه گفت بخاطر این که راحت ازمجرای زایمان بیاد بیرون🥶🫣اون لحظه خیلی خجالت کشیدم که چراازیه مرداین سوال پرسیدم😂🥴

بچم منم همین جوریه😂😐

مال پسر منم تقریبا همینطوره

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۱۴ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۲ ماهگی