نه بابا پسر من انقد لاغره اصلا چاق نشد که نشد
نه برادر زاده من نان میخورد کوزن دهیش خیلی زیادم هست ولی لاغر بود همیشه
نه والا پسر من تا آخرشم که شیر خورد هیچ پفی نکرد و وزن اضافه ای نگرفت.
یسری بچه ها ژنشون این مدلیه دیگه خیلی نباید پیگیر شد.
من دکتری دیگه نمونده ببرمش ولی ژنش لاغره دیگه
ن بچه هاباهم فرق میکنن ولی دختر من شیرخشک میخورد انقد پف کرده بود و زشت شده بودطفلکو فک میکردی میخواد بترکه
دختر من روند کامل رشدشو کرد
نه .....
نه پسر منکه آنچنان وزنی نگرفته الان 3ماه و نیمشه تازه 5کیلو نیم هست
نه عزیزم
بچه هاتون دوماهگی چنده وزنشون؟
نان یک بش میدم خیلی خوبع کلا نان شیر سنگینیه وزن دهیشم خوبع البته من شیر خودمم میدم
نه بابا پسرمن که هیچی
پسر من ۳۲۹۰ بدنیا اومد ۱ ماهگی ۴و ۷۵۰ بود
کاش این موضوع واقعیت داشت😑پسر من شیرخشکیه کاش یذره پف میکرد انقدد کوچولوعه هرکی میبینه تعجب میکنه
ن والا دختر من وزن خاصی نگرفته با شیر خشک پف هم نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.