شیرم خییییلی کمه😔بچم فقط باشیرخشک سیرمیشه می خوابه

۶ پاسخ

شیر منم خیلی کم بود سیر نمیشد،قطع کردم،الان فقط شیرخشک میخوره

عزیزدلم تو دنیا این همه بچه هستن که شیر خشکی هستن هیچ ایرادی هم نداره
تو سعیتو کردی تلاشتو کردی چیز بدی که بهش نمیدی

پورشیرازی افزا گالاکتومید از داروخانه بگیر بخور عالیه

عزیزم این قدر عذاب وجدان نداشته باش
کنار شیرت ، بهش شیر خشک بده
کار خیلی خوبیه
مهم اینه که بچه ات سیر بشه
به تغذیه خودت هم برس.
نهایت انر کلا شی خشکی شد هم بازم خوبه و اصلا عذاب وجدان نگیر
مهم تلاشت هست

بچه های منم شیر خشکی ان، کلا شیرم خیلی کمه

منم :((

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی