شیر منم خیلی کم بود سیر نمیشد،قطع کردم،الان فقط شیرخشک میخوره
عزیزدلم تو دنیا این همه بچه هستن که شیر خشکی هستن هیچ ایرادی هم نداره
تو سعیتو کردی تلاشتو کردی چیز بدی که بهش نمیدی
پورشیرازی افزا گالاکتومید از داروخانه بگیر بخور عالیه
عزیزم این قدر عذاب وجدان نداشته باش
کنار شیرت ، بهش شیر خشک بده
کار خیلی خوبیه
مهم اینه که بچه ات سیر بشه
به تغذیه خودت هم برس.
نهایت انر کلا شی خشکی شد هم بازم خوبه و اصلا عذاب وجدان نگیر
مهم تلاشت هست
بچه های منم شیر خشکی ان، کلا شیرم خیلی کمه
منم :((
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.