منم خیلی دیر به دیر با برنج که برا خودمون درست میکنم به پسرم هم میدم یکم دخترم هم کوچیک بود تا الان بهش میدم خیلیم دوست دارن شوید پلو با تن ماهی رو حتی بعضی وقتا لوبیا چشم بلبلی هم میریزم خیلی خوشمزس و دوست داریم خانوادگی امتحان کن یه بار
دکتر به من گفت میشه ولی بهتره خود ماهی بدی
من که میدم یکم
نه عزیزم نده
ن اصلا بنظرم کنسرویجات زیر دوسال ممنوعه
تن ماهی خیلی جیوه داره نده بهش
تن ماهی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.