دخترم سرما خورده سرفه میکنه چیکار کنم ؟؟

۳ پاسخ

ببرش سریع دکتر تا بیشتر نشده
یابراش ازیترومایسین بگیر بده بخوره هر روز ۲.۵سیسی تا ۵روز

آیدا منم سرفه خلطی داره
مامانم فعلا یکم بارهنگ جوشیده و بارهنگ داده
از دیشب هم پلارژن میدم ببینم بهتر میشه ایشالا

علایمش چیه؟پسرمنم از امروز سرفه میکنه نمیدونم سرما خورده یا ن

سوال های مرتبط