خانوما هفته های آخر هر هفته می‌رید دکتر؟؟

۶ پاسخ

من هر دوهفته دکتر شخصی میرم ولی چون دیابت دارم هر هفته بیمارستان میرم

تا۳۶هفته دوهفته یبارمیرفتم دیگه شده هفته ای یبار

ن من دیگ بهم گفتش نیا

خانما لگن درد پادرد چکار میکنید

اره هرهفته میرم

من دوهفته یبار میرم

سوال های مرتبط