هر ۱۰ روز یه بار گفته ولی نمیرم خیلی خسته میشم فقط فردا میرم
دو هفته یک بار
دوهفته یکبار
من از وقتی 32هغته رفتم دیگه شده دو هفته ای یکبار
ن نوار قلب اگه دوراز جون مشکلی باشه
فقط صدای قلب
من دکترم انلاین باهاش در ارتباطم گفته نیام مطب
نامه ی بستری رو هم ۳۴ هفته بهم داد
من از هفت ماه دو هفته ای دو بار
دو هفته ای یکبار
دوهفته ای یه بار میرم دکتر
یک روز درمیون هم درمونگاه
هر هفته
دوهفته یکبار عزیزم
هر هفته گفته بود بیا
دو هفته ی بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.