خانوما ازمایش قند تا کی وقت داره که برم بدم؟

۴ پاسخ

28هفته

۲۴تا۲۸

وقت داره برو بده تو ماه ۶ و ۷ بری بهتره

تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان ابرا🎀☁️🩷 مامان ابرا🎀☁️🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان و رایان مامان نویان و رایان ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس و آراز مامان امیرعباس و آراز هفته بیست‌وششم بارداری