خانوما من کی برم آزمایش قند انجام بدم ؟!

۱۰ پاسخ

۲۴ هفته تا ۲۸ هفته

من ۱ تیر دادم

به من گفته ۲۶-۲۷هفته

برو دیگ‌میتونی بری

من دیروز ازمایش دادم .۲۵ هفتگی هست تا ۲۸ هفتگی.

برای من ۲۴ هفته نوشته بود رفتم دادم

الان ها دیگه وقتشه

۲۴تا۲۸ نرفتی؟

از هفته 24 تا 28 میتونی انجامش بدی عزیزم

ببین دکترت کی برات می‌نویسه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۰ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری