۴ پاسخ

منم سزارین دومم درد و انقباض دارم

دقیق یادم نیست ولی هنوز دکتر نامه بهم نداده بود برای سزارین.

نمیشه دردو خاموش کنی که. خودش یه علامته. اگه دردت بگیره باید زایمان کنی. من برای بچه دومم دردم گرفت وسریع بستری شدم

شیاف پروژسترون بزن

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی