شبا بچم نمبخابه
از سردرد دارم میمیرم چیکار کنممممم

۵ پاسخ

عزیزمم صبور باش کم کم بهتر میشه

آروغ داره آروعش رو خوب بگیر مخصوصا زیاد میخوره زیاد بگیر

حالا اولشه

ولى اگه شبا نميخوابه تو اين سن
سير نميشه
شير ندارى شيرخشك بده زردى نگيره

باید روزا بخوابی من داشتم از بی خوابی میمردم دیگ

روزا چرا نمی‌خوابی تا بچه می‌خوابه ت ام بخواب

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 ۷ ماهگی