۹ پاسخ

نه فقط بیمارستان ،یه سری از سونو گرافی هاهم انجام میدن

برای کاهش حرکات فقط ان اس تی باید انجام داد، یا بعدش سونو هم میفرستن؟
من دفعه پیش رفتم بیمارستان، هر دو رو انجام دادن.

من نشنیدم تاحالا

نههه

نه بیمارستان

بیمارستان ومطب دکترکیلینک مامایی ها

گمون‌نکنم
فقط زایشگاه ها

ن بیمارستان

فکر‌نکنم چون دستگاه ندارن

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۴ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و ارغوان🩷 مامان علی و ارغوان🩷 ۴ ماهگی