نه فقط بیمارستان ،یه سری از سونو گرافی هاهم انجام میدن
برای کاهش حرکات فقط ان اس تی باید انجام داد، یا بعدش سونو هم میفرستن؟
من دفعه پیش رفتم بیمارستان، هر دو رو انجام دادن.
من نشنیدم تاحالا
نههه
نه بیمارستان
بیمارستان ومطب دکترکیلینک مامایی ها
گموننکنم
فقط زایشگاه ها
ن بیمارستان
فکرنکنم چون دستگاه ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.