مامانا جز زایشگاه جای دیگه ای هم ان اس تی میگیره ؟

۵ پاسخ

اره مراکز تصویر برداری همونجا ها ک سونو میکنن دارن

من‌خود بیمارستان میرم زنگ دکتر هم‌میزنن گزارش میدن
مطب دکتر هم داره میتونم پیش خودش هم‌برم

مطب زنان یسری دارن

بعضی مطب های زنان دارن .ولی هزینه اشو شاید بالا باشه .
من ۴۰۲ ۴۵۰ تومن دادم برای ان اس تی

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۹ ماهگی