با گوشی به بچتون غذا میدید؟؟؟🥲

۱۵ پاسخ

نه اصلا عادتش ندادم به گوشی از اول

اخ دقیقااا بدون گوشی غذا نمیخوره

آره عزیزم

اره بدون گوشی لب نمیزنه هفته ی ۱۵ گیگ استفاده می کنه🫢

نه اصلا

آره عزیزم

اره متاسفانه

اره وگرنه یه جا نمیشینه اصلا

نه.

با تمام تلاشم ک اینکارو نکنم الان جلوی تی وی غذا میخوره🥺

بله متاسفانه مجبورم

نه اصلا

قبلا آره شدیدا ولی تا وقتی ی مدت قطع صد از سر بچه ها افتاد دیگه با اسباب بازی و اینا میشینن منم غذا نیدم

بلهههه

من قبلا با گوشی میدادم وای حالا براش کارتون میزارم.اینم یگم کامل نمی شینه ها..بعد میره توی استخر توپ میشینه یکم اونجوری میدم بهش🤦‍♀️

سوال های مرتبط