من برم پسرم هنوز تب داره شب خوش دوستان

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم این مدل واسه دختر۴ ساله میبافی؟

بدبختی اینه که اگه بقیه شون نگرفتن اونا هم میگیرن ولی بعد دوهفته

چندتا بچه تو چه رده سنی دارید
ببخشید میپرسم سوال شد برام

پاشویه کن با آب و نمک و گلاب
بهش هر شش ساعت استامینوفن بده
پوشکشو کلا باز کن لباس راحتی تنش کن .
اسپند دود کن براش

سوال های مرتبط