۹ پاسخ

چقدر خوب خریدی من امروز رفتم تا بازار بعد مدتها پشمام ریخت از قیمتا سه تیکه ۱۴۰۰
یک پیراهن تک ۲م
آغوشی ۱۳۰۰ موندگ همینجور بخدا
فقط یکجا آغوشی خوشگل پیدا کردم۵۰۰ شاید فردا برم بگیرم

منم ذوق دارم زودتر برا دخترم خرید کنم🥹❤️

ای جانم مبارکش باشه به خوشی بپوشه🥹🥰💕

مبارکه .. منم هروز میرم سراغ لباساشون نگاشون میکنم میگم کی میشه تنشون ‌کنم🥹

قشنگه مبارکه عزیزم چند خریدی

چرا اینقدر نگین داره؟ بچه اذیت نمیشه؟؟

مبارکش باشه

وایییی منم دلم ضعف میرععع

مبارکش باشه چه شیکه نوزده تیکه

سوال های مرتبط

مامان دلانا 🎀 مامان دلانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته چهلم بارداری