چقدر خوب خریدی من امروز رفتم تا بازار بعد مدتها پشمام ریخت از قیمتا سه تیکه ۱۴۰۰
یک پیراهن تک ۲م
آغوشی ۱۳۰۰ موندگ همینجور بخدا
فقط یکجا آغوشی خوشگل پیدا کردم۵۰۰ شاید فردا برم بگیرم
منم ذوق دارم زودتر برا دخترم خرید کنم🥹❤️
ای جانم مبارکش باشه به خوشی بپوشه🥹🥰💕
مبارکه .. منم هروز میرم سراغ لباساشون نگاشون میکنم میگم کی میشه تنشون کنم🥹
قشنگه مبارکه عزیزم چند خریدی
چرا اینقدر نگین داره؟ بچه اذیت نمیشه؟؟
مبارکش باشه
وایییی منم دلم ضعف میرععع
مبارکش باشه چه شیکه نوزده تیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.