۳ پاسخ

من زینک اکساید فیروز میزنم خیلی ام خوبه
باچیز دیگه ای خوب نمیشه

اونم خوبه ولی من از اینا استفاده میکنم

نه ولی کالاندولا وان ان بهتره

سوال های مرتبط