بچه ها نظرتون درباره این لباس چیه

تصویر
۶ پاسخ

بد نیست ولی از اینم خوشگل تر زیاده البته ک اگر خودتو دوسش داری هیچی بگیرش..

قشنگه
شبیه زیرش داره دخترم زود لگه شد دو بار فقط پوشید

زیبا.

وای من عاشقش شدم دیده بودم جلوتر ولی دخترم یه لباس سفید داره دیگ نمیتونم باز به سفید دیگ بگیرم
تازه یه سفید آستین بلند ناااااز دیگه هم دیدم مردم براش

خیلی قشنگه

بهاری وزیبا

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۴ سالگی
مامان پسربهاری 🌈 مامان پسربهاری 🌈 ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی
مامان دو عشق مامان دو عشق ۴ سالگی