بد نیست ولی از اینم خوشگل تر زیاده البته ک اگر خودتو دوسش داری هیچی بگیرش..
قشنگه
شبیه زیرش داره دخترم زود لگه شد دو بار فقط پوشید
زیبا.
وای من عاشقش شدم دیده بودم جلوتر ولی دخترم یه لباس سفید داره دیگ نمیتونم باز به سفید دیگ بگیرم
تازه یه سفید آستین بلند ناااااز دیگه هم دیدم مردم براش
خیلی قشنگه
بهاری وزیبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.