اگه با تغییر وضعیت یا ورزش یا دوش ابگرم بهتر نمیشه
فاصلش کمتر میشه شدتش بیشتر درد زایمانه
تایم بگیر ببین مرتب سر ساعت میگیره ول میکنه اگ مرتب باشه درد زایمانه
شبیه درد زایمان هست شاید دهانه رحمت یکی دوسانتی باز شده باشه دردش شدید شد سریع برو بیمارستان
وزن بچت که خوبه اتفاقا راحت زایمان میکنی بعدشم شیرخودتو میدی زود وزن میگیره
اگر همینجوری بشی آره درد زایمان هست باید بری بیمارستان ولی صبر من اگر خو شودی نرو که خیلی اذیت میکنن پرستار ها اگر هی میگیره ولی میکنه باز میگیره باز ول میکنه درد زایمان برو حتما
عزیزم منم هستم گاهی پلی بعد یه ساعت خوب میشه
اگه ادامه دار بود برو چک کن
❤️❤️❤️
خواهش میکنم انشالله زایمان خوب داشته باشی
یکم راه برو تایم بگیر اگه دردات به هر یه ربع رسید بعد برو
چرا دست دست میکنی برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.