والا منم از صبح اینجوریم
برو بیمارستان انقباض نباشه خطر داره
منم اینجوریم ولی فک نکنم درد زایمان باشه من از دیروز درد زیر شکم یکم میگیره ول میکنه
به نام خدا منم همینطورم از وقتی وارد نه ماه شدم اینجوریه بیشتر .اما نامنظم و با استراحت خوب میشه .
والا من رفتم گفت درد ماهه کاذبه اما دیگه مغزم نمیکشه ۳۸هفته و چند روز میشه سز انجام داد
میگن ماه درده😥
اگر این انقباضات منظمه زود به دکترت زنگ بزن
انقباضه عزیزم برو بیمارستان با سرم کنترل میکنن
اگه دیدی منظمه برو اگه ک نه با استراحت بهتر شد نمیخواد
وای منم از دیروز درد دارم دارم میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.