۴ پاسخ

بمنم گفته بااینکه مشکلی ندارم
همسرم میگه چون بیمارستان خصوصیه میخوان پول بگیرن فقط

من دکترم چون کلا دستگاه ان اس تی داره بجای دستگاه سونوگرافی هر هفته ان اس تی میگیره از هفته ۳۴به بعد،میگه هر هفته انقباضاتتو و تپش قلب نینی رو باید چک کنیم

من خاله ام چون بچه اش خیلی درشت بود و دیابت بارداری داشت هفته ای دو تا ۳ بار ان اس تی میداد

چرا مگه مشکلی هست؟

سوال های مرتبط