سلام رفتم سونو میشه بگین خوبه

تصویر
۲ پاسخ

چقدر توده داری دوسه تا دیدم ان شاءالله چیز خاصی نباشه منم کیست تخمدان دراوردم چه علامتی داشتی رفتی سونو سینه؟

ببردکترنشون‌بده‌حتما

سوال های مرتبط