۵ پاسخ

سلام هر یک ساعت یک رب از ماشین پیاده بشد و قدم بزنید
مراقبت کنید

من تقریبا ۸،۹ هفته بودم تا قشم رفتم چیزی نشد

سه ماه اول رعایت کنی بهتره
من یادمه ی مسافرت در حد یکی دو ساعت فاصله رفتم بعدش زیر دلم اینا درد گرفته بود

من رفتم از تهران تا اردبیل و دوباره برگشتم پشت جفتم خونریزی هم داشت ولی چیزی نشد و من توصیه نمیکنم ک چون من چیزیم نشد تو هم بری ولی اگ بتونی دراز بکشی مسافت کوتاه باشه میتونی بری

منم رفتم ۷ساعت راه رفت برگشت چیزی هم نشد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آریو برزن مامان آریو برزن ۲ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی