۲ پاسخ

من داخل پوره یا فرنی نوک قاشق سویق سنجد میزنم

من امروز یکم داخل فرنیش زدم
ولی برا پسر شما فک کنم زود باشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی