۳ پاسخ

بچ منم‌همینه میگن ژنتیکه

بچه منم کمه چرااخه

از ماه ۳ ب بعد بچه ها دیگه مثل قبل وزن نمیگیرن از طرفی هم درگیر کلی مسائل میشن مثل رفلاکس ویا اعتصاب شیر و دندون و ....

سوال های مرتبط